Detroit vs. NY Rangers + P3Guld=riktig skit

Tjänareeeee,
Idag va det dags för match i NHL 09... Jag fick storpisk i första matchen men kom upp mig i andra... Zäta gjorde inte riktigt sitt jobb och Henke storspelade för bortalaget, tyvärr... Tänkte jag skulle lugna ner mig med lite betting och gick helt efter tips från den nya storbloggen garanteradvinstibland.blogg.se, men det gick ju inte heller som det skulle....
Efter detta slår man på tv:n och va fan får man se.... P3Guldgalan....MM, gott tänker man.... Men icke, en av de sämsta programledarna i historien drar ner detta spektakel från 0 på en 10gradig skala till -10... Alltså det e redan skitdåligt utan Timo men med honom riktig dynga... Gillar dock en hel del han har gjort men icke DETTA..
Så då e det väl bara att passa på att tipsa om dagens bästa låt
Och vinnaren ÄR:
The Saints – Do The Robot
Nu e dags att stänga av tv:n och dansa loss framför datorn
Sayonara Sistas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0