Studentskiva..

Imon skall det tydligen vara nåt studentgalej här i stan. Kan ju va väldigt snyggt att glida in där...

Skall lösa tygmärken åt sudden oxå. Men det får bli först imorgon. Efter ett viktigt möte. Viktiga möten är till för viktiga personer. Jag är en sådan. Tack för maten idag förresten. Kycklingen var jävligt god. Gjorde ni bra.

Sitter just nu och lyssnar på ...and you will know us by the trail of dead. Det var ju förbannat längesen, men så jävla bra. Tack Spotify. Nu när besökarantalet på denna blogg börjar öka är det dags att söka spons. Jag vill ha spons på kapten, slödrick till den, jack, slödrick till den o sen har jag hittat en go gin. Bulldog. Den vill jag ha spons på på krogar jag besöker. Den dricks som shot, så det är ju hårt. Sen får gärna Carlsberg gå in med lite spons för jag gillar öl. Annars kommer jag racka ner på er som fan, o det e ju inte bra.

Oj va gott, Youth of today och sen Existensminimum. Spellistor är ju en fantastisk uppfinning helt enkelt. Tänkte att man skulle börja sälja lite rent mjöl i påse, för runt en 500-hundring grammet. Funkar det?

Back of bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0