Oj oj oj....

Fan, såg att jag gjorde toppnotering i besökarantalen efter att ha lyckats skriva två inlägg på en dag. Nu jävlar e man på G. Såg att jonasmustasch.blogg.se har en liten story om Kungsbackas mest hatade och älskade punkband. Vet inte hur sant det påståendet är. Det har ju trots allt figurerat band som Satans bönder, Operation dynga m m i kommunen. Men vi kan lämna det förtillfället.

Tänkte själv dra en liten anekdot ifrån Hamriders legendariska spelning på Bali 2002, då jag själv var medlem i bandet. Egentligen va det tre spelningar, varav två på en kväll, men jag tänker berätta om den andra. Bandet bestod av mig själv på bas(om inte minnet sviktar helt, det fanns en hel del rusdryck inblandat), kigge på sång/gitarr, el Korfo på trummor och en kille från Sundbyberg på Synth(tror han hette Stefan). 

Jag hade missatde första spelningen på grund av solsting. Nallen fick axla basen på den spelningen, men kunde endast spela Smoke on the water. Det va kanske inte så bra när vi hade ett set som bestod av N.O.F.Xs Bob och Pennywises Bro Hymn. På denna spelning bestod bandet även av en fet norrman på synth. Han fick vara med i bandet för att han kände två snygga norskor och gick runt med en lång flöjt i ryggsäcken. Han fick dock sparken efter den kvällen när det visade sig att han inte va så bra polare med norskorna. Sen såg vi inte röken av den jäveln mer. Det va då vi rekrytera Stefan, som va vänlig och gillade e.

Fan kom på en sak här. Ska nog fortsätta på den här storyn senare. Bygga upp stämningen lite. Förhoppningsvis kommer fortsättningen på fredag.

Ha det gott nya vänner. O gamla. Och glöm inte att lyssna på Existensminimum. Sound of music är världens just nu bästa låt.

Skaffa ny mustasch!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jonas

jag börjar odla mustasch igen nu, tror jag!

2009-05-06 @ 23:19:02
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0