Nu går det uppåt igen

Känner mig jävligt på G med bloggandet just nu.. Kunde inte hålla mig borta. Måste köra ett inlägg till idag. Även statistik-kurvan går uppåt igen. Verkar gå bättre om man e lite mer aktiv. Såg att gurrasmustasch va på gång igen. Väldigt trevligt. Den bloggen har tydligen bytt inriktning och skall nu satsa på skvaller och uthängningar. Kan bli riktigt intressant.

Den här bloggen skall fortsätta i någon inriktning. Vet inte vilken bara. Håller dock på att spara skabb-skägg. Ni vet sånt där buskigt ovårdat. Endast halsen skall rakas. Får dock inga polisonger så där kommer det bli lite glest. Men jag har hört att det e de nya. Tror att lösningsantalet på krogen kommer mångdubblas när den perfekta längden e nådd.

Sitter förövrigt och lyssnar på Municipal Waste och undrar lite om jag kommer lyckas lösa gratisband. Skall kolla det på onsdag. Det kommer göra veckan om jag lyckas med det. O sen lite lösning på krogen. Bra bonus så att säga.

Nu orkar jag inte mer. Dags för bingen. Nästa inlägg kommer handla om en legendarisk spelning på Kingston med gittarkross.

ha d


Kommentarer
Postat av: Nathalie guttman pluttman

tyvarr ar min bakgrund bara en mall precis som din,men jag tycker verkligen inte du ska byta fran dina blommor, den passar dig utmarkt =)

2009-05-19 @ 02:12:30
URL: http://omkringnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0