en påse chips o några bärs senare....

fan, så trodde man att man skulle bli duktig på det här me bloggandet, men så icke. va ju ett tag sen sist, men va fan gör det.

har i alla fall näst intill beslutat att mustaschen skall få stanna inne i huden tills efter sommaren. tänkte skaffa mig en snygg bränna på läppen plus att håret bleks så fort o det e ju inte snyggt. har i alla fall dratt i mig några bärs och en påse chips hemma hos min kära far. vi kollade på fotboll. det är manligt. sånt som män gör emellanåt. det gick dock inte så bra. mitt nya favoritlag united fick stryk och va inprincip utspelade, eller nåt åt de hållet. skit i det. jag bryr mig inte så fruktansvärt.

något roligare är att en kär rocker kallad sudden har lyckats skaffa sig en tuff jeansväst. igår inhandlades den o senare även ett guns-tygmärke som fästes på bröstet. med hjälp av borrmaskin, slipsten o tändare blev den ännu mäktigare. idag mötte jag upp me honom igen vid avenyn. jag föreslog att han skulle hälla olja på den. han skulle fundera på det sa han. men han drog den i alla fall i rullgrus så den såg ut att ha varit i ett dike o spytt elr nåt. Kommer göra succé på sweden rock me den, sudden!

annars inget nytt. inte lyckats boka nåt band, då man tydligen inte vill pröjsa band längre utan bara låta dom spela för en back öl. annars allt ok. har vart ute lite i helgen o så. bäst va i onsdags. räknar onsdag till helgen då det va långhelg. orkar dock inte berätta nåt om den förutom att vi åkte med fossen. sveriges mest bokade svart-taxi. e numera med på hans mess-lista o tänkte citera det senaste:

"Hej alla e borta från götet nu till helgen e i stockholm trav festar på ring smsa mig om ni e i stockholm nu 28 e maj till söndag 31e maj ha en bra vecka alla.."

He, he riktigt snyggt av honom att lyckas lägga in punkter på slutet. O framförallt gott att man kan boka honom i Stockholm i helgen om man e där. Är i alla fall väldigt lycklig över att få ta del av denne mans historier. Sen borde alla lyssna på Within Y för dom e jävligt bra o hårda o allt de där.

djasfjaskfjdasjdfasjfklasöfljasö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0