Running man....

Sitter o lyssnar på Raised Fist då jag har börjat springa för att få bort ölkaggen. Har även börjat odla skägg. Det går väldigt bra runt munnen, men ju längre upp mot kinderna man kommer ju glesare blir det tyvärr. Kommer dock spara tills jag råkar dricka öl igen. Har hört att tjejer inte gillar skägg. Vet inte om några tjejer läser bloggen. Om det e så kan ni väl vara snälla o svara på det.

I alla fall har jag gått ner ca 10kg på en vecka med rätt diet och mycket löpning. D ni alla fetknoppar. Bra träning inför försäsongsträningen med svenskhockey.blogg.se. Eftersom jag e med i rookie-femman under första resan kommer jag börja gästblogga där. Tyvärr är lösenordet till bloggen borta o mailadressen som tillhörde den borttagen. Därför kommer antagligen en säsongtvå-blogg startas. Det kommer även genomföras mer resor. Det ska jag, som eventansvarig, se till. Så häng med där oxå när det drar igång. Kommer dras mycket gott....

Blev förövrigt jävligt sugen på att dra till Sweden rock när Danny Sleaze ringde imorse o sa att solen sken, ölen va go o brudarna kåta. Ett sug som satt i hela dan, tills jag såg vädret som sa att det skulle regna resten av helgen. Tackade till o med nej till gratisskjuts under morgondagen o hem på söndag. Ha ha kan ni ha era jävlar...

Åhh va gott, at the gates i lurarna. Måste ut o dansa. Hej hej..

Kommentarer
Postat av: jonas

hur blir det med Korken?

2009-06-05 @ 17:32:59
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0