nu va d dags igen

det här me bloggning va ju segare än man trott. blir mest helgsummeringar nuförtiden. men så får det väl bli. råkade raka av mig mustaschen o har inte kännt mig riktigt hel sen dess. men den e på g igen så jag antar att man e normal igen när den har tagit sin normala form.

helgen har i alla fall varit najs. va ute på hönö i fredags på lite halv skolavslutning. började med avslut på en säljkurs vilket va jävligt segt. sen tog det fart. lyckades dra upp ett hål i grenen, men den snälla, gulliga servitrisen på Hönökakan sprang iväg o köpte nål o tråd åt mig. sen fick jag hjälp av susanne, som va duktig med nål o tråd. jeansen blev som nya. efter detta bar det av på förfest, tranquilo o peacock. skummt att jag lyckades hamna på peacock då jag inte e nåt vidare fan.... men men, så blir det ibland. har förövrigt lite svårt att få ihop den kvällen.. men det brukar ju gå så när man e ute med klassen.

lördag va desto finare. satt på altanen, medans min kära sambo o några till läskade på lite. höll mig dock själv o började senare på kvällen. vi hade guitarhero tävling. en tävling som tydligen e omöjlig att vinna då gurra va med. men inte så konstigt då han går upp två timmar innan jobbet o tränar. jävla low-life. som vanligt(på lördagar nuförtiden) blev det en liten lätt utgång i kba. tänkte göra om bedriften från förra helgen o vinna lite pengar på jacken. men sån tur skall man ju inte ha två ggr i rad, så det blev inga pengar med hem den här gången. träffade dock på någonting sött som helt klart skall ges ett försök för uppstyrning senare i veckan.

sitter i alla fall just nu o lyssnar på lite gammal go D.R.I. Detta e ett band som borde finnas i allas samling. Acid rain.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0