Näst sista matchen

Idag spelade jag näst sista matchen för säsongen i innebandyn. Tråkigt nog va formen tillbaka. Några veckor försent. Borde hållt mig på den här nivån hela säsongen. Fan vilken kung man hade varit. Stänkte hälften av målen idag. Dock va ju medspelarna av den sämre sorten o skötte sig inte alls. Så det blev tyvärr förlust, men endast med tre mål. Var förövrigt den tredje förlusten den här säsongen, så man får väl anse det som hyfsad statistik ändå. Lyckades med det mesta idag. Gjorde ett jävligt fint solomål där jag drog en gubbe med en lätt kroppsfint, gick vidare hamnade man mot man, tunnlade o la tillslut upp bollen i högra krysset. Riktigt snyggt. Och allt detta utan mustasch. Kanske skall skita i att låta den växa ut och byta namn på den här skitbloggen. Den som läser får se....

Förövrigt läste jag världens roligaste sms-insändare i Metro idag. Den här insändaren har signaturen "rätt" och lyder "Kondom ett måste. Du har rätt, "AA". Alla våldtäktsmän borde tvingas att använda kondom". Ha ha. Va fan skrev signaturen AA undrar jag? Någon som vet kan gärna skriva ned det i kommentarerna. Och hur fan kan Metro publicera dessa korkade insändare. Tvingas använda kondom. Vore det inte bättre att skjuta dom??

Och i Metros horoskop står det att "tveka inte att följa en väg du anser vara den rätta-händelsernas gång kommer att bevisa att du har rätt". Åfan Metro, följer man inte alltid den väg man anser vara den rätta????? Eller e det bara jag??? Har i alla fall kommit fram till att Metro vunnit priset för "årets skittidning". Alltså är den numera bara toapapper.

Skittidningar:
3. Expressen(tredjeplats för dom e bäst på V75, men suger i övrigt)
2. Aftonbladet(andraplats för att den inte kan va sämre än Metro, har kassa V75tips som man ibland måste använda sig av)
1. Metro(Skittidningarnas skittidning. Oftast e ju inte ens hela artikeln med, plus att det måste vara nån med IQ runt femtio som väljer ut vilka insändare som skall publiceras).

Tack för ordet. På återseende förhoppningsvis

Kommentarer
Postat av: jonas

Schyssta insändare, se till att få igång gurra och bodd nu med

2009-04-23 @ 11:56:02
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0